Inne

Działaj

Ostatni czas stworzył przestrzeń na nowe. Odkopanie tego, co odłożone na później. A kiedy tak z dnia na dzień przekładamy pewne sprawy i czekamy na właściwy moment, to raczej nigdy taki nie nadchodzi. Trzeba po prostu zacząć działać. Z tym co się ma, tu i teraz. Co z tego, że są ograniczenia. Nie mamy dostępu do wszystkiego, dużo więcej czasu spędzamy w domach. Właśnie na tym, możemy zbudować coś wspaniałego.

Zacznij. Zacznij. Zacznij! W głowie siedzi od dłuższego czasu to słowo, nie dając spokoju. Aż w końcu – moment. Przestaje myśleć, a zabieram się do działania. Niby nic takiego, a jednak malutkie marzenie, które zaczęło kiełkować prawie rok temu, może wydać plon dopiero wtedy, kiedy krok po kroku, dzień po dniu będę go pielęgnować.

Makramy. Coś, czym zauroczyłam się od pierwszego wejrzenia, niespełna miesiąc temu ujrzało światło dzienne. Rękodzieło. Sztuka tworzenia splotów, dzięki którym można uzyskać niesamowite efekty. Rzeczy z duszą, aranżujące klimat we wnętrzu mieszkania, ogrodu, tarasu, a nawet garderoby! Sztuką makramy można stwarzać przeróżne cuda. Kreatywności nie ma końca i to jest niesamowite! Każda makrama różni się od siebie. Odnosi się do stylu boho, który wyraża miłość do natury, kwiatów i swobody. Odnalazłam w tym swoje ja! Postanowiłam każdego dnia tworzyć coś nowego. Przynajmniej teraz, kiedy mam więcej czasu. Założyłam profil tematyczny na Facebooku oraz Instagramie, gdzie zamieszczam zdjęcia moich prac, które można zamówić i nabyć!

Makramki Joanki! Ta mała skarbnica mojego rękodzieła właśnie powoli zaczyna kiełkować. Profil założyłam dokładnie miesiąc temu, a już obserwuje mnie ponad 100 osób! Mam nadzieję, że starczy mi czasu i chęci, aby powoli rozwijać to, co uwielbiam robić. Trzymajcie kciuki!

Tym samym zachęcam Was do działania. Nie bójcie się marzyć, ale tak samo nie bójcie się działać. Bo tylko działaniem spełniamy własne marzenia!

Ściskam i zapraszam do mojej nowej przygody! ❤

Link do strony na Facebooku 

Link do profilu na Instagramie

 

 

3 myśli w temacie “Działaj”

  1. Ach! Piękne makramy i piękne zdjęcia! Super, że znalazłaś sobie taką fajną pasję, że DZIAŁASZ! Trzymam kciuki za Twój dalszy artystyczny rozwój, no i lecę obserwować konto na IG 🙂

    Polubienie

  2. 😍chętnie ozdobię Twoje mieszkanie i nadam jemu charakteru swoimi makramami, kwietnikami 🙂 A jeśli masz kotka, zrobię dla niego hamak 🙂 zapraszam na supelkipl Anna

    Polubienie

Dodaj komentarz